برگزاری نشست تعاملی با مدیران کانون های مساجد بخش جازموریان 

برگزاری نشست تعاملی با مدیران کانون های مساجد بخش جازموریان 

تاریخ انتشار : ۴ اسفند ۱۳۹۹
مجید خوبی زاده گفت: روز گذشته نشست تعاملی با حضور مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد بخش جازموریان به منظور بررسی مشکلات این کانون ها برگزار شد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: روز گذشته نشست تعاملی با حضور مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد بخش جازموریان به منظور بررسی مشکلات این کانون ها برگزار شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: در این نشست مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد این منطقه به بیان مشکلات پیش روی خود در انجام امور فرهنگی و هنری از جمله کمبود منابع مالی و عدم امکانات کافی پرداختند.


وی بیان کرد: تاکنون زیر نظر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ۲۱ کانون فرهنگی هنری مساجد در بخش جازموزیان راه اندازی شده که با توجه به جمعیت بالا و گستردگی این منطقه نیاز است که برای انجام فعالیت های فرهنگی تعداد کانون های فرهنگی هنری مساجد این منطقه افزایش یابند.


خوبی زاده ابراز کرد: در همین راستا قصد داریم از طریق رایزنی با ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور تعداد کانون های فرهنگی هنری مساجد این منطقه را افزایش دهیم تا از این طریق بتوانیم گامی در توسعه فعالیت های فرهنگی در این منطقه محروم برداریم.

 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد جازموریان می توانند با استفاده از ظرفیت های موجود در منطقه در پیشبرد برنامه های فرهنگی خود در منطقه بهره گیرند.

 

وی انجام فعالیت های فرهنگی در بخش جازموریان را یکی از رویکردهای بنیاد مستضعفان در این منطقه برشمرد و اظهار کرد: با توجه به استقرار بنیاد مستضعفان در بخش جازموریان و تمایل این نهاد به انجام فعالیت های فرهنگی در حوزه مساجد بنابراین کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند از ظرفیت این نهاد در راستای توسعه فعالیت های فرهنگی خود در منطقه بهره گیرند.


خوبی زاده اضافه کرد: بر همین اساس کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند از طریق رایزنی و تعامل طرح و برنامه های فرهنگی خود را به بنیاد مستضعفان ارائه داده و از حمایت های مادی این نهاد برای اجرایی شدن این طرح و برنامه ها برخوردار شوند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه عنوان کرد: به همت بنیاد مستضعفان تاکنون ۵۶ طلبه در مساجد روستاهای با جمعیت بالای بخش جازموزیان مستقر شده و تمایل به گسترش فعالیت های فرهنگی در منطقه دارد.

پایان پیام/ 586